WYMIANY/ZWROTY/REKLAMACJE

Wymiana towaru

Jeśli zamówiłaś/eś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowana/y wymianą na inny rozmiar, albo chcesz wymienić produkt na inny, skorzystaj z procedury zwrotu i zamów nowy produkt.

W naszym sklepie wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie nawet w tym samym dniu, w którym dokonałaś/eś zwrotu produktu.W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model,rozmiar i kolor.

Pamiętaj aby nowe zamówienie opłacić dowolną formą płatności (przelew elektroniczny online, przelew tradycyjny lub za pobraniem)

Postępuj zgodnie z procedurą zwrotu.

ZWROT TOWARU

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@littlediamond.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

ABY ZWRÓCIĆ PRODUKT NALEŻY:

1. SPAKOWAĆ PRODUKT WRAZ Z WYPEŁNIONYM FORMULARZEM ZWROTU I PARAGONEM

Sprawdź czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

2. NASTĘPNIE PRODUKT WYŚLIJ NA ADRES:

LITTLE DIAMOND

Robert Dąbrowski

Rudunki 25a

87-700 Aleksandrów Kujawski

Pamiętaj,że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem,usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

 

3. POCZEKAJ NA ZWROT ŚRODKÓW 

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęciu produktu w magazynie.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@littlediamond.pl lub drogą pocztową na adres Rudunki 25A, 87-700 Aleksandrów Kujawski .

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu!)

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

 1. Prosimy o wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO (POBIERZ)

2.Następnie produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem proszę wysłać na adres:

LITTLE DIAMOND

Robert Dąbrowski

Rudunki 25a

87-700 Aleksandrów Kujawski

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. 

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

 3.Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Sonda
Jak nas znalazłaś/eś?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl